Viss ir savādāk nekā izskatās. Bet kā?

Tautiskie svarkiAktuālajās diskusijās par skolotāju atalgojumu neiztikt bez izglītības kvalitātes apspriešanas. Kas īsti jādara labam skolotājam labā skola? Kā atpazīt vienu un otru? Vai nav pienācis laiks droši pateikt, ka vajadzīgas ne tikai olimpiādes, konkursi un skates, bet vēl jo vairāk regulārs ikdienas darbs – radošās darbnīcas, darbs savas kopienas labā, pilsoniskās līdzdalības pasākumi utt., kurus izdomā, veido un īsteno paši skolēni. To koordinēšana un drauga pleca nodrošināšana ir nepieciešamākais un vērtīgākais skolotāja ieguldījums „audzināšanas darbā”, un tieši pēc tā esamības, daudzveidības un jēgpilnuma gan sabiedrība, gan izglītības politikas veidotāji un īstenotāji var vērtēt skolas darba kvalitāti. Un par koriem un deju kolektīviem runājot – ne kolektīvu skaits skolā, bet tas, cik procentuāli liela daļa skolēnu izmanto kādu no iespējām attīstīt savas prasmes un talantus nosaka skolas vērtību. Skolām vien jāiemācās šo faktu padarīt redzamāku un vairāk lepoties ar to.  Vairāk lasiet Aijas Tūnas rakstā laikrakstā „Izglītība un Kultūra”. Aija_Tūna_Viss ir citādi_IK_Nr_21_04_12_14.5

komentāri


  • Tavs viedoklis ir svarīgs:

Tavs viedoklis ir svarīgs: